De eerste stap is gezet...

21 juli 2022 - Schiphol, Nederland

Zo daar zijn we dan, in Schiphol dan wel te verstaan. Het eerste deel van de reis zit er op. Ik begon vanochtend voor mijn doen erg vroeg,, was om half 7 al wakker. Heb ook niet meer geslapen... Maar er was ook genoeg te doen. Stephan moest nog werken vandaag en de koffers moesten nog ingepakt worden. Samen met Lars en Kenzi heb ik de boel in huis zo goed als mogelijk schoon gemaakt, daarna hebben ze hun kleding gepakt en bij mij gebracht. Stephan en ik hebben samen de koffers ingepakt, bekeken wat er in de handbagage moest en wat in de koffers moest wat ingecheckt zou worden. Normaal doen we alle kleding in de koffers en hebben we minimaal handbagage bij ons. Dat doen we dit jaar maar even anders... Stephan heeft ook van de gewone bagage allemaal foto´s gemaakt, mocht het wel zoek raken...

We wilden de trein van 15:47 hebben, rechtstreeks naar Schiphol. Maar we waren al klaar toen mijn ouders kwamen en de spullen waren zo ingeladen in de auto´s. Toen kwam buurvrouw Kirsten nog even, want Ella wilde nog even dag zeggen. Dus, nadat die lieverd een dikke kus had gehad konden we gaan. Dag lieve Ella, tot over een paar weken... We waren zo bij het station, daar alles weer uitladen en op naar beneden. Mijn ouders zijn zover als kon meegelopen. Lars had nog wat moeite met inchecken bij de NS, maar die is `illegaal` de poortjes door gegaan. Dat vindt hij nogal lastig, want wat nou als er gecontroleerd gaat worden... Maar daar heeft hij zich voor niets zorgen over gemaakt. Al met al waren we (met 15 minuten vertraging in de Schiphol-tunnel) rond kwart voor 5 op Schiphol. Zoals inmiddels traditie is, zijn we ook vandaag gaan eten bij Burger King. Ik hoop eigenlijk ook dat dit de laatste keer was deze vakantie hoor. Na het eten zijn Lars, Kenzi en ik nog even gaan kijken bij vertrekhal 3. Even geestelijk voorbereiden op morgen. Het was behoorlijk druk, maar dat zegt natuurlijk niets over morgen. We zullen het wel zien.

Na het eten pakten we de shuttle-bus naar het hotel. Daar zijn we ingecheckt en naar onze kamer gegaan. Even allemaal lekker douchen en toen naar de bar. Daar hebben we even ons eerste drankje van de vakantie genuttigd, lekker wijntje hoor... Maar we hadden eerst koffie en thee genomen. Dus toen Stephan daarna een biertje bestelde en ik een wijntje zei Kenzi, ja hoor eerst caffeïne en dan alcohol het is compleet... Nu zitten we op onze kamer, we gaan zo slapen en dan gaat morgen de echte reis beginnen. Ik heb er zin in en vind het ook heel spannend...

1. Menzo:
    21 juli 2022
    Fijn dat het nu zover is dat jullie vertrekken. Goede reis en heel veel plezier.
  2. Annelies koopman:
    21 juli 2022
    Hoi, eindelijk is het zo ver leuk super leuk. Natuurlijk is het spannend vooral de avond ervoor dat heeft iedereen. Maar morgen gaat alles goed en zitten jullie met z’n viertjes in het vliegtuig. Laat het feest beginnen. Slaap lekker en morgen blij weer op 😎🐬🐊🐢
  3. Kamphuis beens:
    21 juli 2022
    Geweldig ik wens jullie een hele goede vlucht en een hele fijne vakantie in Amerika veel liefs Mientje 💋❤️
  4. Irene:
    22 juli 2022
    Maak er een paar mooie weken van met elkaar, goede reis 🥳
  5. John & Corrie:
    22 juli 2022
    Veel plezier goede reis en maak mooie herinneringen 😎
  6. Wendy:
    22 juli 2022
    Hele fijne reis gewenst samen! En Rianne, maak je niet te druk, het komt vast allemaal goed😃
  7. Kirsten Koch:
    22 juli 2022
    Kan niet wachten om met een koffie en een wijntje jullie "complete" verhaal te lezen en horen!
  8. Monica:
    22 juli 2022
    Komt allemaal goed schatje. Lekker genieten!! En veel schrijven, dan ga ik dat met Kirsten, koffie en wijntje lezen 😄
  9. R Kolmschate:
    22 juli 2022
    Hele fijne vakantie allemaal hopen dat alles goed verloopt Geniet ervan 🌞🦣🦖🦋🌴Ik ga weer jullie reis verslag volgen Gr🙋🏼‍♀️
  10. Claudia:
    24 juli 2022
    En hele fijne vakantie samen
  11. Ingrid:
    26 juli 2022
    Fijne vakantie!!! Leuk om mee te lezen wat jullie allemaal gaan beleven.