It's been a while...

4 januari 2024 - Zwolle, Nederland

...maar daar zijn we weer.

Allereerst, de allerbeste wensen voor jullie allemaal. Het is inmiddels 1,5 jaar geleden dat ik me voor het laatst hier heb gemeld. Maar het is weer zover, we gaan weer naar Amerika dit jaar. De aftelkalender doet zijn werk weer en geeft aan dat we over 209 dagen weer in het vliegtuig zitten. De vorige keer hebben we veel gewandeld en gave dingen gedaan. Ben benieuwd wat we dit jaar gaan meemaken.

Wat is er inmiddels al geregeld dan, hoor ik jullie denken. De tickets en meer nog niet. We vliegen op 1 augustus vanaf Amsterdam, via JFK (New York) naar Salt Lake City. Op 23 augustus vliegen we via Boston terug naar Amsterdam. Er is zoveel dat ik wil vertellen terwijl er eigenlijk nog niet zoveel te melden valt. Want dit is het enige dat er vast ligt. Ik heb (natuurlijk) al wel een route op papier staan, maar de auto moet nog gehuurd worden en de hotels moeten nog vastgelegd worden. Maar dat is het leukste om te doen, dus daar nemen we de tijd voor.

Ik zal de route vast met jullie delen, dat weten jullie waar jullie van gaan genieten de komende zomer ;-)

Dag 01: Amsterdam - Salt Lake City

Dag 02: Salt Lake Cityย  (Bonneville Salt Flats verkennen)

Dag 03: Salt Lake City - West Yellowstone

Dag 04: Yellowstone NP

Dag 05: Yellowstone NP

Dag 06: Yellowstone NP

Dag 07: Yellowstone - Jackson Hole (via Grand Teton NP)

Dag 08: Jackson Hole - Vernall

Dag 09: Vernall - Moab (via Dinosaur NM)

Dag 10: Moab

Dag 15: Sedona

Dag 16: Sedona

Dag 17: Sedona - Lake Havasu City

Dag 18: Lake Havasu City - Palm Springs

Dag 19: Palm Springs (Joshua Tree NP)

Dag 20: Palm Springs - Los Angeles

Dag 21: Los Angeles

Dag 22: Los Angeles

Dag 23: Los Angeles - Amsterdam (aankomst volgende dag)

Dit is de volledige route zoals die nu op papier staat, misschien dat er nog wat kleine aanpassingen gedaan gaan worden, we zien het wel. We hopen nu eindelijk eens beren te gaan zien in het wild. En Lars wil graag wat bekende plekken ontdekken in LA die hij kent van GTA (een game die hij speelt). Kenzi hoopt bizons te zien in het echt, maar ik denk dat dat wel gaat lukken in Yellowstone NP.

Veel meer valt er nu nog niet te vertellen, maar zodra er meer nieuws is plaats ik het hier. Ik hoop dat jullie ons weer massaal gaan volgen en we weer onderdeel mogen zijn van jullie ochtendritueel en dat jullie weer gezellig gaan reageren. We hebben er veel zin in...

1. Alfons:
    4 januari 2024
    Ik zie heel veel bekende plaatsen die we in 2011 ook gezien hebben. Dat gaat zeker mooi worden. En we gaan zeker 's morgens weer uitkijken naar jullie verslag.
  2. Mientje Kamphuis:
    Kijk er nu naar uit geweldig ๐Ÿ‘๐Ÿ’‹โค๏ธ
  3. Astrid:
    4 januari 2024
    Leuk hoor, en de voorpret is toch ook mooi.
    Succes met het uitzoeken maar dat zal wel lukken ๐Ÿ€๐Ÿ’ช๐Ÿป
  4. Syren:
    4 januari 2024
    Jaaaa leuk!! Nu al zin in jullie reisverhalen, voelt altijd een beetje alsof je er zelf bij bent ๐Ÿ˜‡
    Geniet van de voorbereidingen!
    Liefs
  5. Annelies koopman:
    5 januari 2024
    TOP, het gaat weer gebeuren wat een heerlijk vooruitzicht. Ja ik/wij gaan zeker genieten van jullie verhalen ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
  6. Menzo:
    14 januari 2024
    Kijk nu al weer uit naar de verhalenโ€ฆโ€ฆโ€ฆ