Nog 2 weken...

5 juli 2019 - Zwolle, Nederland

Het aftellen is  begonnen. De jongens nog 1 week naar school en wij nog 2 weekjes werken. Maar dan is het zover, want over 2 weken zitten wij in het vliegtuig en zijn we onderweg naar Dallas Fort Worth International Airport. Daar hebben we een overstap van 3 uur en dan vliegen we door naar eindbestemming, Miami International Airport. Voor het verdere verloop van de reis verwijs ik jullie naar mijn vorige blog ;-) ... Eigenlijk was alles ook al geregeld, vluchten, autohuur en de hotels en ook de villa ligt al maanden vast... Maar we willen in Orlando toch nog een dagje naar een waterpark toe en dat is vaak ook goedkoper omdat van te voren online te regelen. Dus dat hebben we vorige week gedaan. Naar wat prijzen vergeleken te hebben zijn we uitgekomen bij het nieuwste waterpark van Orlando, te weten: Island H2O waterpark van Margaritaville (restaurantketen). Deze kwam voor ons het goedkoopst uit en omdat de prijs ons zo meeviel hebben we er een cabana bij gehuurd.

Dit is een soort partytent met wat luie stoelen, een tafel met stoelen, koelkast met flesjes water erin en full food and beverage service (wat dit precies inhoudt weten we eigenlijk niet, we denken dat we een soort ober hebben ofzo ;-) ) en een kluisje en een plek om je spullen op te laden. Dat is echt iets voor de rich and famous en nu komen Jut en Jul uut ut Oostn en gaan eens lekker decadent doen... Lijkt ons wel lachen...

Ook heb ik op Spotify (ik zou willen dat dit gesponsord was ;-) ) een vakantiespeellijst aangemaakt met liedjes die een van ons leuk vindt. Nou ben ik erg gemakkelijk, dus ik vind op 2 liedjes na alle 74 liedjes leuk. En nee, ik heb ze niet allemaal zelf uitgezocht. Lars en Kenzi kwamen ook met goede ideeën aanzetten. Verder heb ik nog niet veel te vertellen. Er komen nog 2 drukke weken aan met voor mij op het laatst nog wat werkdagen achter elkaar. En ook nog een verjaardag van een zekere Lars (nee, hij wordt niet 10 jaar)... Dus mijn eerstvolgende blog (mits er niets gebeurt) zal vanuit Miami zijn... Zin in!!!