Geen wilde plannen...

6 augustus 2019 - Davenport, Florida, Verenigde Staten

We hadden voor vandaag geen wilde plannen. Ik wilde nog wel wat natuur zien, maar Stephan had er geen zin in. De jongens hoef ik niet te vragen, die willen toch alleen maar bij het huis blijven (lees: tablet/zwemmen)... Dus dat is wat we vandaag gedaan hebben. Beetje eten, drinken, zwemmen, spelen, spullen inpakken, wasjes draaien dat soort dingen. Verder is er ook weinig spannends gebeurt, dus dit wordt echt een kort verslag.

Wel zijn we nog naar Universal City Walk geweest, auto parkeren $26,00 (slik). Daar hebben we even rondgelopen, ijsje gegeten, buitje afgewacht, me een nekhernia schrikken van het onweer dat boven ons zat en even een lekker hapje gegeten bij Cowfish. Ik weet niet of iemand het concept kent, het is eigenlijk een hele vreemde combinatie. Maar het was net even wat anders. Wij hadden een `box` met een mini hamburger, edamame bonen, komkommer, zoete patat en 1 rolletje sushi (de vreemde combi)... Maar wat was het lekker zeg!!! We hebben ook nog 2 toetjes besteld om met ons vieren te delen. Kenzi heeft ook heerlijk gesmuld van onze edamame bonen en hij heeft zelfs het kuit van onze sushi geproefd.

Na het eten zaten we zo vol dat we lekker terug zijn gegaan naar ons huis. Voor onze laatste nacht hier, de spullen zijn grotendeels ingepakt, morgen de laatste dingetjes erin. Dan de spullen in de auto en op naar Miami. Daar zijn we dan nog 3 nachten en dan is het alweer voorbij onze vakantie. Ik heb nog helemaal geen zin om naar huis te gaan en zelfs de jongens lijken het virus te pakken te hebben (het Amerikavirus), Kenzi lag net al te huilen in bed dat hij dit huis gaat missen... En Lars zou wel willen verhuizen naar Amerika, hij heeft alleen dezelfde eisen als ik ook heb. Dat betekent dat al onze dierbaren mee moeten, hahaha...

Tot morgen maar weer...

1. Annelies koopman:
    6 augustus 2019
    Miami is top, en jullie zijn er nog dus nog niet aan huis denken dat komt later wel. Veel plezier maken samen 😎
  2. Menzo:
    6 augustus 2019
    Geniet lekker van Miami. Op Ocean blv kun je bekende mensen kijken.
  3. Mientje kamphuis:
    6 augustus 2019
    Nog 3 dagen wat gaat de tijd snel volgend jaar dat maar 4 weken rianne😱🌞fijne daden nog 🏊🏻