Welcome to Miami

7 augustus 2019 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Vandaag was de reisdag naar Miami. Ik was vanochtend bijtijds wakker, heb even alle socials bijgewerkt en ben toen lekker alles bij elkaar gaan rommelen. Langzaamaan startte de rest ook op en zo zaten we tegen tienen in de auto.

We reden via de 27 en toen de 60 naar de Florida Turnpike, die konden we op bij Yeehaw Junction (echt, dat is een plaatsnaam hier in Florida)... We hebben nog een lekkere plensbui gehad onderweg en we hebben een stop gemaakt bij een restarea, waar we nog 2 Nederlandse meiden spraken, die een stage deden voor Disney en nu een paar dagen vrij waren en een Ford Mustang cabrio gehuurd hadden... We hebben even wat gegeten en zijn toen doorgereden naar Miami. Dankzij de goede navigatiekunsten van ondergetekende reden we in 1 keer naar het hotel.

Hier waren we mooi op tijd, hebben de auto Valet laten parkeren en onze koffers naar onze kamer laten brengen... Het mag wat kosten zeg maar. We zitten in een leuk hotel, maar dit is niet helemaal aan ons besteed. Doe ons maar een hotel `on the road` met wat minder opsmuk. Die kamers zijn wat ruimer en de zwembaden wat rustiger... Maar we klagen niet hoor, het is een prima hotel.

We hebben even gezwommen en Stephan en ik hebben even op het strand gekeken. Daarna zijn we naar onze kamer gegaan, want ik had ondertussen contact gehad met Monique, de nicht van Stephan. Die zat nu ook in Miami en we vonden het wel leuk om even wat te eten samen. We hadden elkaar al eerder net mis gelopen in Crystal River, dus dit was de herkansing. En wat bleek, ze zitten op 5 minuten lopen van ons hotel. We hebben eerst even ergens wat gedronken en daarna zijn we gaan eten bij Finnegans (ik moest gelijk aan Cocktail denken, die film)... Het eten was niet heel bijzonder, maar het heeft mij prima gesmaakt. Het was wel laat al en de jongens zaten er behoorlijk door. Dus we zijn snel naar het hotel gelopen, maar niet voordat Kenzi ook nog even bij de F1 winkel had gekeken.

Nu is het hier half 11 en de jongens liggen op 1 oor, ik denk dat wij ook niet al te laat volgen. Ik heb geen foto´s gemaakt vandaag, helaas...

1. Alfons:
    7 augustus 2019
    Volgens mij hebben jullie toch wel regelmatig regen gehad. Maar ook veel mooi weer.
  2. Annelies koopman:
    Leuk leuk leuk, Miami is leuk veel plezier 😎😎
  3. Menzo:
    7 augustus 2019
    Genieten in Miami. Mooie stad. Zijn jullie al in het Hard Rock cafe geweest? Lekker eten daar. Of bij de Bayside Marketplace, 2 verdiepingen met diverse restaurantjes nabij de hal van de Miami Heat basketbal. Veel plezier.
  4. Agnes Niehoff:
    Je navigatiekunsten heb je eerder bewezen in Canada 😉
    Hoe leuk is het om familie tegen te komen op vakantie,en
    dan nog wel helemaal in Amerika.
    Geniet nog van de laatste dagen.☀️🌴😘
  5. Ina Zwerink:
    7 augustus 2019
    Wij hadden afgelopen week ook een enorme onweersbui hier, duurde wel twee uur! Sterre en ik vliegen vanavond weer terug, geniet nog even van het mooie Amerika! Spreek je volgende week weer in Dalfsen 🙂