Rustig dagje..

2 augustus 2019 - Davenport, Florida, Verenigde Staten

Vandaag hadden we niets gepland staan. Dus vanochtend lekker allemaal op ons dooie gemakje uit bed gekomen. Ieders heeft voor zich wat te eten gepakt. En daarna ging het relaxen verder, in het zwembad of aan de rand van het zwembad. Het zou na de middag wat minder mooi weer worden, dus hadden we bedacht om dan even naar de outletmalls te gaan.

Dus na enen hebben we gauw even wat gegeten en zijn toen in de auto gestapt. Op naar de Premium Outlet Vineland, hier zijn we al eerder geweest. Een parkeerplaats was niet snel gevonden. We wilden overdekt parkeren, maar dat was ineens betaald parkeren. Echte Nederlanders als we zijn gaan we dan de auto wel ergens in de zon zetten. Maar blijkbaar zijn Nederlanders niet de enigen die zuunig zijn. Want alle parkeerplaatsen waren vol, bizar!!! Dus dan maar betaald parkeren, die kerel die bij de ingang zat was te druk met andere dingen. Zei niets, zwaaide niet dat we door konden rijden, nee hij negeerde ons gewoon. Dus ik ben maar doorgereden, dan zal het wel achteraf betalen zijn dachten we.

Nu naar de winkels, we hebben een aantal winkels gehad. Maar de score was matig, een mooie sportbroek voor Lars en hardloopschoenen voor Stephan (die schelen zo´n 50 euro met Nederland). Omdat het al wat later was zijn we maar weer richting huis gereden. Nou ja, we deden een poging tot. Het reed zo akelig langzaam dat we er bij de 192 maar af zijn gegaan en hebben besloten om bij de Cracker Barrel wat te eten. Zo gezegd zo gedaan en we hadden binnen no time een heerlijke maaltijd op.

Was wel grappig, want Lars kwam met zijn Dogman boeken binnen en de jongen die ons naar onze tafel bracht herkende de schrijver/illustrator. Hij was helemaal enthousiast dat Lars die boeken had. Oh, hij heeft ook Captain Underpants geschreven zei hij. Lars snapte er niets van...

Daarna zijn we naar huis gereden, want de jongens hadden het aardig op. Stephan is nog even naar de Walmart gegaan en de jongens zijn nog even in bad gegaan. Want dat vindt Kenzi zo geweldig. Daarna mochten ze nog even wat drinken en een bakje M&M´s eten en toen naar bed.

Ze stonden hun tanden te poetsen tot er ineens enige consternatie ontstond. Bleek dat Kenzi tijdens het tanden poetsen zijn losse tand eruit had gepoetst. Vorig jaar had hij in de vakantie zijn allereerste tand gewisseld en in zijn slaap doorgeslikt. Nu dus weer een tand in Amerika eruit.

Ze liggen nu lekker op 1 oor en wij hebben ook geen plannen meer. Vandaag geen foto´s gemaakt, helaas...

1. Alfons:
    2 augustus 2019
    Dagje rust heb je ook wel eens nodig. En hoe was dat nou met het parkeren? Toch niet betaald?
    En dat die tandenfee ook mee gaat naar Amerika. Te bizar.
  2. Rianne:
    2 augustus 2019
    Nee, voor parkeren uiteindelijk niet betaald, heel raar...
  3. Annelies koopman:
    2 augustus 2019
    Hallo, eten bij de Cracker Barrel is zo heerlijk en vakantie is ook om lekker uit te rusten, zwembad erbij geweldig toch.💦💦💦💦
  4. Mientje kamphuis:
    2 augustus 2019
    Heerlijk dagje rust van alles wat morgen weer op avondtuur veel plezier nog samen 🏊🏻💋❤
  5. Astrid:
    2 augustus 2019
    Tip voor Kenzi: niet weer naar Amerika want dat kost hem zijn gebit.
    Veel plezier in en rondom het zwembad.