Kennen jullie die mop van dat gezin die op pad ging met Little Toot???

27 juli 2019 - Clearwater, Florida, Verenigde Staten

Nou, die gingen niet... (einde verhaal)

Laat ik bij het begin beginnen, we werden vanochtend wakker na een voor Stephan en mij behoorlijk slechte nacht. Dit is bepaald geen fijn bed en ik kwam er op een gegeven moment ook achter dat de airco niet aanstond. Bloedjeheet in de kamer dus... Gelijk de airco aangezet, iedereen wakker, zucht... Maar gelukkig mocht de airco aan blijven staan en ging iedereen weer slapen.

Rond half 8 wakker en na het gebruikelijke ritueel op naar het ontbijt, dat deze keer complimetary is. En het is ook nog eens erg uitgebreid, voor Amerikaanse begrippen. We hebben onze buiken dus goed gevuld en gingen op pad. Naar Clearwater Beach om een boottochtje te gaan maken met Little Toot. Daar aangekomen (veel te vroeg natuurlijk, maar dan ook echt veel en veel te vroeg) bleek dat de tocht van 11 uur niet door ging. Vanwege het weer, het was ook wel erg donker in de lucht en we hadden ook al wat regen gehad. Hij kon ons wel op de tocht van 13:00 uur zetten, als we dan rond half 12 zouden komen informeren of die doorging. Dat betekende dus dat we ons 1,5 uur moesten vermaken, op zich geen probleem hoor... Even een stukje de pier op, daarna bij Dunkin´ Donuts voor de jongens donuts gehaald. Bij de Starbuks koffie en thee en een koekje voor Stephan en mij. Daarna nog bij wat winkeltjes naar binnen, oa bij Ron Jon Surfshop. En toen was het ook al zo weer kwart voor 12, dus op naar dhr. Toot. Maar hij kon er nog niet veel over zeggen, als we wilden konden we wel om kwart over 12, half 1 of kwart voor 1 weer komen.

We besloten om dan maar even een broodje te gaan eten in de auto en toen was het alweer bijna kwart voor 1. Dus weer op naar dhr. Toot om daar weer te horen dat die van 1 uur ook niet ging. We konden ons geld terug krijgen en desnoods bij een concurrent proberen. We hebben zijn aanbod aangenomen en het geld was binnen no time op onze rekening terug gestort. Echt veel zin om het bij een collega te proberen hadden we niet, de regen ging namelijk nog steeds gestaag verder. Dus we zijn een beetje in zak en as naar het hotel gereden om na te denken over een plan B. Maar het was ook alweer na enen en dingen die ons nog leuk leken waren ver weg en/of duur wat wat ons betreft zonde geld en tijd zou zijn zo halverwege de dag. Plan B werd dus in het hotel blijven en ons daar even vermaken. Dan rond 4 uur richting strand, daar een hapje eten en daarna de sunset kijken bij de pier.

Wat op zich wel gelukt is, Stephan is op de loopband gegaan, ik heb ever lekker gedoucht en de jongens eerst tv kijken en daarna even in bad. Tegen 4 uur zijn we weer op pad gegaan. Eerst naar de Walmart, want we moesten nog een paar boodschapjes hebben. Lars zijn tasje voor zijn actioncam was kapot, dus daar moest een nieuwe voor komen. We hebben toch een mooi tasje gevonden, eigenlijk wordt dat hier gebruikt om de lunch in mee te nemen voor de kinderen voor school. Maar zijn spullen passen er perfect in en het is van Fortnite, wat wil je nog meer. Toen vonden we voor Kenzi nog een gave drinkbeker van MInecraft, dus die ook maar meegenomen.

Toen we uit geshopt waren zijn we weer richting Clearwater Beach gegaan. Nu alleen met een mooie blauwe lucht, misschien dat Little Toot er nog was... Helaas, meneer Toot was al naar huis en ik had ook geen zin om met een andere boot mee te gaan. Dus we zijn even langs het strand gelopen en via de boulevard terug om een plekje te zoeken om te gaan eten. Die vonden we bij Jimmy Hula´s, wat hebben we daar lekker gegeten zeg!!! En een lekker live muziekje erbij, biertje en sangria, genieten dit...

Na het eten zijn we richting de pier gelopen, want daar zou een Sunset Celebration zijn. Er waren allemaal straatartiesten en kraampjes, erg leuk... We hebben even rondgekeken en Lars heeft nog een vette kentekenplaat gescoord (YOLO). Op het strand waren we net te laat voor een huwelijksaanzoek, maar het kleffe gedoe na die tijd hebben we uitgebreid kunnen aanschouwen. We hebben nog wat leuke foto´s gemaakt, hebben daarna nog bij een straatartiest gekeken en zijn toen richting het hotel gereden. Zo kwam er toch nog een leuk einde aan deze dag, die ietwat somber begon...

1. Tini:
    27 juli 2019
    Jammer van Little Toot maar toch nog een leuke dag geworden.
  2. Annelies koopman:
    27 juli 2019
    Wat sneu, maar je wilt het weer op het water niet mee maken. Ik ben al weer benieuwd naar de verhalen van vandaag, genietennnnnnnn. 🐢🐊🐍👍😎💦
  3. Mientje kamphuis:
    27 juli 2019
    Ja dat is dan jammer als je naat drh toot hebt uit gekeken maar helaas toch een leuke dag gehad morgen weer een dag veel plezier 💋💋💋💋
  4. Alfons:
    27 juli 2019
    Jammer voor jullie, maar wat zijn wij jaloers. Jullie hebben wel regen en wij niet.😭 En er is iets van kampioenschappen Fortnite in USA. Iets voor Lars? Morgen maar weer verder met genieten!!
  5. Alfons:
    27 juli 2019
    Ik mis nog wel een foto van de auto.