Have you ever seen the rain...

26 juli 2019 - Clearwater, Florida, Verenigde Staten

Nou, wij wel...

Vanmorgen hadden we geen haast. Dus toen we wakker waren op ons dooie gemakkie de rommel van de bom die op onze kamer ontploft was opgeruimd. Daarna weer bij het hotel eten, want dat hadden we Lars beloofd. Hij wilde graag een bagel met pindakaas proberen en Kenzi ook. Bij Lars viel de bagel goed in de smaak, bij Kenzi (zoals altijd) redelijk... Maar de magen waren gevuld, dus we konden op pad. Eerst uitchecken, dat regelde Kenzi wel even. Onderweg een beste bui op ons dak gehad, maar dat wisten we, daarom ook onze ingelaste stop.

Eerste en enige stop, Ellenton Premium Outlets, op advies van onze buurvader Menzo ( ;-) ) ... Hier konden we ons geld goed kwijt, Lars nieuwe slippers en een T-shirt, Kenzi een nieuw T-shirt, Stephan 3 T-shirts en ik 1 shirtje en 2 korte broeken. Best netjes toch??? In de foodcourt een hapje eten en nadat de jongens de snoepwinkel leeg hebben gekocht konden we verder. Op naar Clearwater, onderweg nog een bui gehad. Maar we kwamen toch droog aan bij het hotel. Fairfield Inn & Suites. Weer een heel net hotel, kamer op de begane verdieping en dit keer ontbijt erbij.

Toen we waren geïnstalleerd waren de jongens alweer weg, het zwembad riep... Ze heerlijk dat we ze zo kunnen laten gaan. Officieel mogen kinderen onder de 14 jaar (soms zelfs nog ouder) niet zonder begeleiding zwemmen hier. Ik vind dat belachelijk, die 2 van ons hebben allebei 2 zwemdiploma´s en  redden zich prima. Mocht het nou een superdruk bad zijn vind ik het wat anders. Maar die zwembadjes hier, daar is het meestal zo rustig... Goed, genoeg gezeurd, de jongens hebben zich prima vermaakt...

Na het zwemmen was het de hoogste tijd om te gaan eten, dat werd vandaag Hooters, hier in Clearwater zit de allereerste Hooters. We hebben weer heerlijk gegeten en de jongens (alledrie) hebben alles opgegeten. En daarna was er zelfs ruimte voor een toetje. Heerlijk, Stephan en ik een Key Lime Pie, Lars een chocoladetaart (en niet een klein stukje) en Kenzi een minitoetje chocoladesmaak. Ook dat smaakte ons heerlijk, was weer een goede keuze. Nu zijn we weer op onze kamer, de jongens nog even donderjagen en dan zo lekker slapen.

Voor morgen hebben we, zoals bij het vorige verslag al geadviseerd was, een boottripje bij Little Toot gereserveerd. We zijn benieuwd wat dat ons gaat brengen. Bedankt weer voor jullie leuke reacties, dat is het eerste wat ik ´s morgens bekijk...

1. Tini:
    26 juli 2019
    Lekker dagje weer. Ben benieuwd wat jullie van Little Toot vinden. Wij gaan iedereen keer als we in Florida zijn mee en zijn iedere keer weer enthousiast.
  2. Menzo:
    26 juli 2019
    Ben ook altijd benieuwd naar jullie bevindingen. Krijg vaak zo’n aha erlebnis omdat wij daar al vaak zijn geweest. Erg leuk hoor.