Florida it is..

31 december 2018 - Zwolle, Nederland

Dag lieve lezers, daar ben ik weer. Met goed nieuws, we gaan weer naar de USA. In goed overleg met de jongens hebben we besloten om dit jaar naar Florida te gaan. Het wordt een combinatie van een rondreis met een iets langere periode op één plek. Want de jongens wilden graag een huis met eigen zwembad en Stephan en ik wilden eigenlijk wel graag rondreizen. Dus ik denk dat dit een mooie combinatie gaat worden. Nadat we allebei akkoord hadden voor onze vakanties zijn we gaan kijken waar we de goedkoopste tickets konden krijgen. Dat bleek uiteindelijk bij flysmarter.nl te zijn. Hier hebben we tickets voor een mooie prijs en gunstige vliegtijden. Na een paar dagen twijfelen hebben we het gistermiddag geboekt en 's avonds hebben we gelijk de auto geregeld. Die boeken we eigenlijk al jaren bij Sunny Cars (met 10% korting van mijn ouders ;-) ). Nu gaan we eens rustig kijken hoe we onze tijd gaan invullen. Zodra we dat vastgelegd hebben zullen jullie wel weer van me horen. Ik hoop dat jullie ons weer gaan volgen.

1. Menzo:
    31 december 2018
    Ga ik zeker doen! Succes met de voorereiding.
  2. Annelies koopman:
    31 december 2018
    Ahhhhh geweldig, wij worden altijd blij van Florida. Mooi weer, vriendelijke mensen en veel te beleven de er zijn zo veel prachtige parken.
  3. Alfons:
    31 december 2018
    Natuurlijk gaan wij dat weer volgen. Zijn natuurlijk verschrikkelijk jaloers, maar wat in het vat zit, verzuurt niet. En . . .hoe meer ervaring jullie hebben, hoe meer gebruik wij daar van kunnen maken. haha. Succes met de voorpret van de voorbereiding.
  4. Ina:
    31 december 2018
    Leuk zeg!! Geniet alvast weer van de voorpret!🇺🇸🇺🇸
  5. Tini:
    31 december 2018
    Ga zeker weer volgen. Veel plezier met de voorbereidingen!!