Dag 12: hahaha

15 augustus 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Goedemorgen allemaal, jullie dachten toch niet echt dat ik niets over deze dag zou vertellen???

Maar heel eerlijk gezegd, zoveel bijzonders hebben we niet gedaan. We hebben eerst uitgeslapen en Stephan ging nog even hardlopen. Kenzi werd zelfs pas na negenen wakker. Daana zijn we gaan eten bij Marilyn´s Café hier bij het hotel. Hier hebben we twee jaar geleden ook gegeten. Alleen toen was het de dag dat we aangekomen waren in Las Vegas na de lange heenreis en was het toen één uur ´s nachts. Stephan had zelfs de foto´s nog op de telefoon staan. Hij zat toen hetzelfde te eten als nu, alleen had hij er toen een biertje bij en nu nog maar niet.

Na het ontbijt wat spulletjes gepakt en op voor de shopdag. Eerst nog wat nodige boodschapjes en daarna het serieuze werk. We hadden Kenzi beloofd dat hij bij Build-a-Bear een eigen beer mocht maken (Lars had er zeven jaar geleden al eentje gemaakt). Dus eerst richting Summerlin voor de beer. Het is uiteindelijk een hond geworden, hij heeft ´m Pluto genoemd. Volgens mij vond Kenzi het erg leuk om te doen. Lars was (begrijpelijk) een beetje verdrietig dat hij niet mocht. Maar nadat hij wat gekalmeerd was en ik met hem gepraat had snapte hij het wel.

Nu door naar de Premium Outlet North, bekende plek. Zelfs Lars herkende het al. Hier eerst maar een hapje gegeten en toen de winkels in. Ik moet zeggen, we hebben de schade erg beperkt. Met twee T-shirts voor Lars en twee voor Kenzi en voor allebei een vest en Lars nog een korte broek. Stephan een T-shirt en een vest en ik een shirtje en drie hemdjes. Netjes toch?

Hierna was het zwembadtijd, dat is op zo´n dag als vandaag wel een beetje een zoethoudertje voor Lars en Kenzi ;-) . Wat kunnen ze zich daar ook mee vermaken, ze liggen allebei meer met hun hoofd onder water dan erboven.

Maar na een tijdje begon mijn maag te rommelen, er moest gegeten worden. Dus aankleden en de auto in. Want we zouden bij Rainforest Café gaan eten. We hadden ons voorbereid op een gigantische wachttijd. Maar wat schetst onze verbazing, we konden zo doorlopen. We kregen gelijk onze eerste onweersbui over ons heen. De jongens bleven maar om zich heen kijken. Kenzi durfde nu niet meer alleen door het restaurant te lopen, dus ik een keer mee en Stephan ook nog een keer. We hebben wederom heerlijk gegeten. Lars zijn standaard tosti (helemaal op) en Kenzi een pizza (voor de helft op) Stephan een Korean spicy stirfry chicken en ik de Hawaïan Surf´n Turf (lekkere steak met Ahi-tonijn, jammie). Ook bij Stephan en ik gingen de borden bijna helemaal leeg. Er zijn zelfs nog toetjes besteld door Lars, Kenzi en mij (ik had de Key Lime Pie, kennen jullie vast wel Annelies, Menzo en Moniek).

Na het eten nog even naar de M&M´s winkel voor onze vakantiegroep (we hebben maar niets gekocht $8,00 voor een half pond vonden we te gek) en we hebben nog even (na een barre tocht over de strip, wat blijft het heet ´s avonds) bij de fontijnshow van Ceasars gekeken. Maar nu moesten we wel weer terug naar het hotel, het was alweer veel later dan de bedoeling was.

1. Menzo:
    15 augustus 2018
    Key lime pie iid heerlijk maar die tonijn is ook niet te versmaden. Wat moeten we ons in Nederland dan toch behelpen hè.
  2. Annelies koopman:
    15 augustus 2018
    Ja zeker, de Key Lime Pie, heerlijk lekker fris van smaak, wat gezellig om mee te mogen op jullie reis. Lekker doorgaan met genieten en vooral blijven schrijven 😎👍.
  3. Agnes Niehoff:
    15 augustus 2018
    Een dagje niet klauteren en klimmen, maar lekker zwemmen en in het regenrestaurant eten.

Tot morgen.
  4. Ina:
    Géén Vulcano toetje?? Da's óók een heule lekkere 😊😛
  5. Ankie:
    15 augustus 2018
    Vandaag heb ik helemaal geen toetje gehad. Dus ben jaloers.