De laatste puntjes op de i

7 april 2024 - Exloo, Nederland

Nog 115 dagen tot we gaan, maar, zoals jullie wel van ons gewend zijn, we hebben alles al geregeld.

Ik zou nog terugkomen als er meer te vertellen valt, bij deze... De vorige keer hadden we alleen nog maar de tickets geregeld. Maar nu hebben we de auto en hotels ook al geregeld. Deze week kreeg Stephan mailtjes dat onze Esta's van 2 jaar geleden binnenkort vervallen. Dus die moeten we nog wel aanvragen, maar dat wisten we. De route had ik de vorige keer al vermeld en daar is niets aan veranderd.

De auto hebben we via autoeurope.nl geboekt en kunnen we ophalen bij Hertz. We hebben weer een Fullsize SUV voor 3 weken, als je zoveel mijlen in de auto zit is het wel prettig om wat ruimte te hebben en de kinderen worden er ook niet kleiner op. Sterker nog, Lars is inmiddels langer dan ik.

sunny cars

Voor de hotels zijn Stephan en in een paar avonden gaan zitten en leuke uitzoeken en vastleggen. In ons hoofd hebben we de route dus al een keer gedaan...

Als we 's avonds rond half 11 geland zijn op Salt Lake City International Airport en we de auto hebben opgehaald rijden we zo snel mogelijk naar ons hotel. Het Quality Inn&Suites SLC Airport waar we 2 nachten verblijven.

salt lake city

Zoals gezegd, in Salt Lake City zijn we 1 volle dag. Waarbij we sowieso naar Bonneville Salt Flats willen.

bonneville

De derde dag reizen we door naar West Yellowstone waar we een aantal nachten in het Alpine Motel verblijven. Dit motel kennen we van 13 jaar geleden, toen verbleven we daar met Lars en mijn ouders. Toen hadden we de grootste kamer, nu een iets kleinere. We zijn benieuwd of het nog net zo mooi is als 13 jaar geleden.

yellowstone

Na een aantal dagen in Yellowstone gaan we door naar Jackson Hole, via Grand Teton NP. Deze ligt tegen Yellowstone NP aan, aan de zuidkant. In Jackson Hole overnachten we in het Antler Inn. Voor ons onbekend, dus we gaan het meemaken.

jackson hole

Na 1 nachtje in Jackson Hole rijden we zo snel mogelijk door naar het zuiden. Omdat dat niet in 1 dag te rijden is hebben we 1 overnachting in Vernal, in het Comfort Inn.

vernall

Ook in Vernal maar 1 nacht, daarna rijden we door naar Moab. Onderweg nog een stop in Dinosaur NM. Het hotel in Moab is Quality Inn Slickrock Area.

moab

Moab moeten we na 4 nachten alweer verlaten, helaas. Maar dan mogen we door naar Kayenta, via Monument Valley en de Moki Dugway.

moki dugway

In Kayenta slapen we in Hampton Inn Monument Valley

kayenta

1 nachtje Kayenta en we gaan weer door met onze reis. We gaan voor de tweede keer naar Sedona, waar we weer in Green Tree Inn slapen, is ons de vorige keer goed bevallen. Nu blijven we hier een nacht langer dan de vorige keer en hebben we 2 volle dagen.

sedona

Na Sedona gaan we door naar onze volgende stop, Lake Havasu City, waar we in het Island Suites slapen. Ook dit is weer een tussenstop voor 1 nacht. Wel een plek waar we nog nooit eerder zijn geweest.

lake havasu

Na dat ene nachtje gaan we door naar Palm Springs voor 2 nachten, zodat we iets meer tijd hebben voor Joshua Tree NP. In Palm Springs slapen we in het Delos Reyes.

palm springs

Na 2 nachten Palm Springs door naar onze laatste plek: Los Angeles. De laatste paar dagen van onze vakantie zijn we in de City of Angels. Hier zitten we in het Sunset West Hotel Surestay Collection bij Best Western. Hele mondvol voor wat we hopen een mooi hotel.

los angels

Zo, nu hebben jullie een beeld bij hoe onze route er uit gaat zien. We hebben er zin in, maar voor die tijd nog zoveel leuks. Maar dat wordt hier niet gedeeld. Als ik niets meer te melden heb dan wordt het pas begin augustus dat ik me weer meldt. Mocht er wel belangrijk nieuws zijn dan horen jullie het wel.